joi, 8 ianuarie 2009

Tocana de ganduri asezonata cu putin stres si plictiseala dupa gust

N-am mai scris de mult pe blog. De ce? Din mai multe si variate motive, banale, comune, dar greu de ghicit de ceilalti.

Imi place noaptea, acum e 12: 43 si somnul acela ispititor si greu care ma toropise acum o ora
m-a lasat in pace...Imi place sunetul noptii, sunetul Bucurestiului noaptea, un vuiet in surdina, zgomot de masini hoinare sau teribiliste...

Noaptea ma concentrez cel mai bine atunci cand e vorba de invatat sau facut proiecte, ziua stau ore intregi si nu reusesc sa redactez sau sa citesc mai nimic.

Trecand de la una la alta, fara noima, am supravietuit sarbatorilor de iarna atat de asteptate de romani; anul acest am primit foarte putine mesaje spre deloc. M-am bucurat! :D Urasc atat de mult sms-urile alea sablon, atat de impersonale si reci, pe care le consider un gunoi aruncat fara intentie intregii agende din telefon. Eu am trimis de placere sau din stupida motivatie de a returna "gestul" la foarte putine persoane; n-am incercat sa fiu originala, ci doar am incercat sa scriu ceva eu, vorba aia, de la mine pentru tine, din mintea mea pentru sufletul tau.

Eu nu prea mai simt de cativa ani incoace acel "spirit al sarbatorilor"; aproape peste tot se reduce la mancare, mancare, bautura, petrecere, mancare, vizite, mers la munte, mancare, hei, am mai spus cumva mancare? Desi am citit multe despre cum sarbatoresc alte tari aceste sarbatori, nu stiu exact cat de mult se pune acolo accentul pe mancareeee.

Nu inteleg de ce romanii cumpara si fac atata mancare de sarbatori. Am ajuns sa cred ca in perioada asta, probabil romanilor li se mareste stomacul de 2-3 ori. Ma rog, boring.

Boring e si articolasul asta, asa ca ...mai bine ma opresc si ma apuc de cautat un brand, dom'le, ca am de facut o tocana cu el:D

Niciun comentariu: