joi, 15 ianuarie 2009

Post-ul fara titlu, pentru ca nu am gasit unul potrivit

Iar incep cu "n-am mai scris de mult timp", stiu, complet banal, dar daca asa e...Facultatea asta ne mananca tot timpul, timpul liber, timpul in care sa stai cu tine, sa te gandesti la tine, la cum esti tu, la cum erai, la cum vei fi, cum vei ajunge, cum te-ai schimbat, cum te schimbi permanent, la cum se schimba imaginea copacilor din fata ferestrei tale...



Dar sa lasam patetismele astea ieftine, ar spune cineva mai rational. "Fii ancorat in realitate, mentine-ti picioarele pe pamant!". Aoleu, care realitate? Aceea in care reducerile de iarna din magazine incep pe 15 ianuarie, de ziua poetului national? Aceea in care iarna e coada la raionul de inghetata? Aceea in care, daca ai tupeu, te faci remarcat si rezolvi aproape orice problema? In care unii se bucura de o creanga de brad, iar altii isi petrec vacanta in orice colt al lumii doresc, pentru ca nu le ajung doua vieti de om sa cheltuie atatia bani cati au (desigur, multi ii au din munca cinstita si neprihanita), oricat de multe excese ar face?


Prefer sa raman in lumea mea, eu cu mine, intr-o permanenta inlantuire de intrebari, de regasiri, de contuzii, de strategii psihologice, o lume postmoderna, in care irationalul meu are o ratiune, incontrolabilul e mai controlat decat controlabilul, iar anarhismul participa la maraton cu patafizica. Poate vi se par asocieri nepotrivite si incompatibile, dar in postmortemism totul este permis:D

P.S.: nU-i ASa cA tItLul e pOstmoDERN?:D

Niciun comentariu: