sâmbătă, 24 ianuarie 2009

"ies" la o pauza!

Incerc sa citesc cursurile la drept. Ma abtin de la alte comentarii. Acum fac o pauza, am chef sa scriu ceva aici.

Aseara m-am uitat si eu la un film, lucru pe care nu l-am mai facut de mult timp, avand in vedere in ce perioada a anului universitar ne aflam.
"Yes Man"- il aveam de cateva zile download-at, dar nu apucasem sa ma uit la el, deh, cu atatea proiecte (inutile). Filmul mi-a picat ca o manusa. De ceva vreme, m-am bagat intr-o carapace mica (la fel ca mine) si ies cam greu de acolo, insa din alte motive decat ale lui Carl.

Am avut aseara, cum se zice, o revelatie. Acel "carpe diem" (probabil singurul dicton retinut de absolut toata lumea care a facut sau nu latina, atat de uzitat incat si-a pierdut din forta expresiva) ar trebui totusi pus in practica zi de zi. Eu, de exemplu, daca n-am de facut nimic, imi gasesc eu cate un lucrusor de facut, insa tot ma apuca la un moment dat o stare de aia de "plictiseala-deprimare-ce e cu lumea asta?-am innebunit eu?!". Cand am ceva interesant si placut de facut, n-am timp de stari de astea si sunt foarte vesela si comica.

Ideea cu care am ramas eu din filmul asta e ca trebuie sa fiu mai deschisa cand cineva imi propune sa mergem nu stiu unde, sa iesim, sa ne distram, sa facem ceva amuzant si sa las comoditatea, lenea si camera mea in lumina lampii de birou, desi imi place (uneori) destul de mult sa stau singura, in liniste si doar cu gandurile mele de om nebun, care crede ca avioanele se pot prinde cu mana:) (ce fraza lunga am facut=)) )

In concluzie, eu as zice sa va uitati la Yes Man (nu e el cine stie ce film extraordinar), dar e o comedie placuta care propune o ilustrare ceva mai digerabila a acestui mod de a-ti trai viata atat de discutat.

-Citit cursuri?/-No!!->No Man, No Man;
-Iesit in oras?/-Yes!!->Yes Man, Yes Man.
Sau am inversat raspunsurile??

P.S.: "La multi ani" Liceului Teoretic "Cuza-Voda", fostul meu liceu. A propos, stiati ca Alexandru Ioan Cuza s-ar fi nascut la Husi, dupa unele biografii ale domnitorului? Daca nu, ati aflat acum. Pa si "spor la invatat" (cea mai nasoala urare pe care i-o poti face unui student in sesiune? Eu n-am auzit pe nimeni in viata mea sa zica ca are chef de invatat sau chef de examene.)

2 comentarii:

Irina - Andreea spunea...

uneori chiar ca e bine sa nu refuzi propunerile, nu se stie niciodata unde te pot duce :)

Anonim spunea...

Bafta cu examenele pe care le mai ai.:) Apropo,la ce facultate esti?

aaa...ca tot ai adus vorba de latina..impartim aceeasi diriginta de liceu,la diferenta de o generatie :P