joi, 29 ianuarie 2009

Inca o parere despre Twilight

Lasand undeva in fundal detaliile tehnice sau scenaristice, mi-a placut- incat o sa-l revad cand voi avea timp. Mi-a placut pentru ca a reusit sa-mi transmita ceva, a reusit sa ma faca partasa la o poveste de dragoste cu semnificatii profunde, asa cum e dragostea in esenta. Cat a tinut filmul, am uitat de mine. Am trait o ora si ceva doar prin idila lor care-i innobila peste masura. Dragostea lor pune in lumina sacrificiul necaracteristic omului, pe care-l poate savarsi insa doar prin si in numele dragostei.
Si da, e un film pentru fete.
Baietii nu cred ca sunt atat de sentimentali si profunzi:P
Urmariti aici cel mai reusit clip, in opinia mea:
Ati vazut filmul? Cum vi s-a parut?:)

2 comentarii:

Adrian Manolache spunea...

e superb filmul...te inseli in privinta barbatilor...cu sentimentalul....si noi barbatii avem inima pe langa faptul ca suntem smecheri, increzuti, derbedei, boi, idioti, magari sau alte caracteristici pe care ni le insusesc femeile

Anonim spunea...

Din curiozitate,m-am inarmat cu prietena cea ma buna si cu popcorn si ne-am uitat la celebrul,mult-laudatul,must-ul Twilight.
Cu toata sinceritatea,mi-a placut foarte mult.Chiar daca nu am bocit,in " buna" traditie a filmelor de gen,am ramas intr-o stare foarte aeriana dupa.
A reusit sa imi transmita ceva si asta conteaza.
Nu mai comentam de Pattinson :-"