luni, 24 august 2009

KFC-ul si salvarea antitalentelor gastronomice



Nu prea stiu sa gatesc, ca sa nu zic deloc eufemistic ca "habar n-am sa gatesc" altceva decat cele doua lucruri pe care le face oricine: cartofi prajiti si ochiuri. Dar lipsa practicii mele intr-ale bucatariei este datorata faptului ca nu resimt aceasta problema ca fiind o problema reala. De obicei, cand imi era foame si nu aveam chef sa fac nici macar "delicatesele" stiute, dadeam repede fuga la KFC; la KFC Beldiman, daca eram intr-o pauza la facultate, adica pe la Universitate sau la KFC Orhideea, daca eram in camera mea cocheta din Grozavesti. Era o placere sa fac o scurta plimbare salivand pana la incaperea cu bunatati aburinde. Cand ma nimeream prin pauzele de pranz dintre cursuri, imi luam mereu 2-3 Crispy Sandwich (yumiii) sau un Twister (yumii din nou), iar cand eram "acasa" ma abonam la un meniu Crispy Strips sau Aripioare Picante. La acestea din urma cred ca niciodata n-am rezistat sa nu schimb portia normala de cartofi prajiti si de suc cu doar 1,5 ron. Ba mai mult, tentatia de a ma bucura mai mult de gustul KFC ma facea sa ader rapid si la Tasty Bonus, prin care, doar cu 3, 99 ron mai devoram 2 crispy strips.
Acum sunt in orasul meu natal, dar abia astept sa ajung miercuri in Bucuresti, desi voi locui in alta zona. Nu voi mai fi aproape nici de KFC-ul din apropierea Cismigiului, pentru ca am terminat facultatea (Comunicare si Relatii Publice din cadrul Facultatii de Litere de la Universitatea din Bucuresti, pentru cei curiosi) si nici de cel din Carrefour Orhideea, pentru ca nu voi mai sta in Grozavesti. Noroc ca cei de KFC au multe sedii in Bucuresti si bine raspandite, astfel incat sa ma reorientez rapid catre locul de unde voi cumpara de acum inainte. Dar pana sa ajung la KFC-ul de la Unirii, ma duc prin bucatarie. Am vorbit de crispy strips de am provocat o ploaie torentiala in gura mea, asa ca ma duc sa vad ce pregateste mama de mancare. Stiu, frustrant, vorbesc de KFC si imi si/sau va fac pofta, dar recurg tot la mancarea gatita. Ce sa fac pana vin in Bucuresti, daca nu stau intr-o metropola KFC-iana?

7 comentarii:

Radu Z spunea...

vai, ce pofta mi-ai facut :)) Burger King cum ti se pare? :D

Denisa spunea...

:)) bune si alea =p~

Irina - Andreea spunea...

eu doar la Mc Donald's mai apelez cateodata... :)

Tatiana spunea...

Interesant articolul! Cand voi veni prin Bucuresti, ma voi opri cu singuranta la KFC-ul din Gara de Nord:)

Denisa spunea...

Eu nu mai mananc la Mc de vreo doi ani, iar unde voi sta anul asta o sa am unul chiar langa bloc:)))

Anonim spunea...

1. Ma mir cum de nu ne-am intalnit din intamplare prin za little town ;))
2. Postul tau (care apropo nu mi-a facut pofta din simplul motiv ca tocmai am mancat :p) imi aduce aminte de o chestie.
Discutam acum vreo 2 ani cu cineva din Targoviste si respectiva persoana era curioasa sa stie cam care e treaba cu oraselul nostru. Si imi punea tot soiul de intrebari edificatoare.
Ii raspund, amarata, ca nici cinema nu mai avem. Siderat, intreaba cu inocenta: Da macar un KFC si un MC aveti?
=)))

Denisa spunea...

=))))) foarte comica faza =))))))

pai nu ne-am intalnit prin "the city" (cum ii zic eu) din simplul motiv ca vacanta asta am fost ba pe acasa, ba prin Bucuresti, ba pe la mare, ba pe la Calarasi, ba prin Vaslui, ba pe la tara, ba la mare si uite asa a trecut vara si prin Husi am iesit doar vreo doua seri. Am preferat sa dorm, sa ma uit la tv, decat sa ies in oras, pt. ca stiu foarte bine cum e la noi seara in oras:)) aceeasi lume, acelesi ifose, aceleasi terase etc.