vineri, 3 octombrie 2008

rautati de scunda:P


Sunt abonata si eu, ca orice fata, la cateva newsletters de moda, produse cosmetice si alte "prostii importante" de acest tip, initial- recunosc- din ratiuni puerile: sa primesc mail-uri (multe), sa-mi citesc si eu corespondenta electronica dimineata, la acel ritual "cafeaua de dimineata", pe care nu l-am practicat niciodata si sper nici sa nu-l incep vreodata (urasc cafeaua); dar, de doi ani, de cand primesc constant -si chiar ca o avalansa uneori- mail-uri mai mult sau mai putin vitale- de pe grupul facultatii:), aceasta motivatie s-a dus de rapa.

De obicei acestor "fashion messages" le dau rapid mark as read, sa-mi vad eu curat inbox-ul (am si eu obsesiile mele).
Acum cateva zile insa, mi-a atras atentia un titlu: "Pantofii Prada, pericol public". Stau cateva secunde si ma gandesc...Ce ar putea ei produce, si inca intr-un sens atat de grav, incat sa constituie un veritabil pericol public?! Lanseaza bombe, duc la afectiuni grave ale picioarelor din cine stie ce motive si polueaza olfactiv, iti infecteaza unghiile, te gadila atunci cand trebuie sa fii serioasa, merg singuri, dar in directii gresite s.a.m.d

Citesc articolul, sa ma luminez: "Doua manechine s-au impiedicat si au cazut pe catwalkul de la Milano, cand prezentau colectia Prada. Fetele au fost la un pas de a-si rupe picioarele dupa ce s-au dezechilibrat pe pantofii meniti sa devina "must have-ul" anului. Victimele pantofilor Prada si-au pierdut echilibrul pe pantofii platforma cu un toc foarte inalt si au cazut atat de rau incat au avut nevoie de ajutorul spectatorilor pentru a se ridica."

In perioada electorala de acum cativa ani, circula o poezioara anti-PSD :" PSD daca votati,/ Trandafiri o sa mancati".

"Pantofi gat de girafa de cumparati/La spital va concurati! "

P. S. Pantofii inalti sunt "infrumusetarea si usurarea vietii mignonelor", asa cum carucioarele sunt pt oamenii care nu se pot deplasa pe propriile picioare. Tu ce ai decis: azi iti cumperi "carucior" sau pantofi cu talpa joasa/medie?

Niciun comentariu: