miercuri, 19 noiembrie 2008

mda

In unele zile nu suport nimic si pe nimeni (inclusiv pe mine). In altele ma enerveaza orice si oricine (pana si eu pe mine).
M-am saturat de ipocrizia asta permanenta a oamenilor, inclusiv a mea fata de mine. Ma uimeste calcatul unora peste cadavre doar pentru a-si atinge scopul ala de 3 lei in realitate, dar important pentru ei. O fi placut sa calci pe cadavre? Nu vreau sa-mi imaginez, sa-mi zica aia care se uita la filme horror, nu aia care practica, ca aia oricum sunt ipocriti si morti pe interior.
Ma exaspereaza catalogarile "daca ai nota aia esti asa, daca ai nota aialalta esti mai putin asa", ma enerveaza oamenii care se cred destepti si se lauda cu asta.

Ma enerveaza post-ul asta...hai ca termin alta data

Un comentariu:

Unknown spunea...

,,mda" nu mai fi asa nervoasa!Las' ca-ti trece Denisa !Asa e lumea!