sâmbătă, 26 decembrie 2009

Faceti-mi si mie un cadou de Craciun, pls!

Hello, everybody!
Sper ca n-ati mancat prea multe sarmale, caltabosi, piftie, salata boeuf, etc. si inca mai puteti manui cu repeziciune mouse-ul.
Vedeti bannerul verde si mare din dreapta? Faceti si voi click pe el, daca sunteti draguti si mai buni, acum, de Craciun, cititi si voi recenzia sau nu, depinde de chef, si dati-mi si mie cate stelute considerati ca merita, ca sa nu zic 5:). Bannerul nu duce insa direct catre recenzia mea, asa ca dati putin cursorul in jos si uitati-va in partea stanga dupa numele meu si dupa recenzia cu titlul "Samsung Omnia II - Poarta toata tehnologia secolului XXi in buzunar!".
Va rog mult de tot, din tot sufletelul meu de copil care nu mai suporta Craciunul.
Faceti-mi un cadou cu doar 1 click!
Merci anticipat celor care ma ajuta si le promit ca ii voi ajuta in situatii similare cand vor avea nevoie:)

3 comentarii:

Tatiana spunea...

Bafta la noroc!

Slayer spunea...

you got my vote, bafta

Denisa spunea...

Multumesc mult de tot pt vot si sustinere! Sarbatori linistite in continuare!