vineri, 19 iunie 2009

Mai download-ez si eu stari...

Vi se intampla sa aveti mintea goala cand vreti sa scrieti ceva? Vi se intampla sa stiti ca aveti obligatoriu si cat mai repede de facut ceva si sa nu aveti nici cea mai mica idee de chef? Vi se intampla sa vi se zica ca sunteti prea pesimist, prea complicat, prea ranchiunos, prea rau, insuportabil si toate intr-o zi? Vi se intampla sa asteptati un numar de nimic, dar nimicitor si care va poate schimba viata? Vi se intampla sa va dati seama frecvent ca multe lucruri si multi oameni din viata asta nu va lasa sa traiti cum vreti, sa faceti ce va trece prin cap si cand va trece? Nu v-ati saturat de reguli care, oricum, sunt respectate doar de unii (si aia cu sila si teama de pedeaspsa)? Vi se intampla sa mentineti relatii cu oameni pe care nu-i mai apreciati, desi ati remarcat de nenumarate ori ca nu insemnati prea mult pentru ei? Mie nu, eu nu suport sa ma prefac, e prea mare efortul pentru mine. Daca nu (mai) suport pe cineva, pur si simplu il ignor. N-am nevoie sa ma prefac de dragul lumii, mai ales daca am semne clare ca nici acea persoana nu ma simpatizeaza. De ce sa ne ascundem dupa deget? Nu te suport, nu ma suporti, si "buna" e prea mult uneori. Nu inteleg de ce trebuie sa fim ipocriti? Nu inteleg de ce esti condamndat daca nu te supui legii ipocriziei: "ei, trebuia sa-l saluti, asa e frumos, chiar daca sunteti ca apa si uleiul". Ce sa-ti zic? Cine ma obliga? N-am nevoie de recunoasterea nimanui, oricum oamenii nu te percep niciodata asa cum esti. E imposibil. Nici tu nu te stii bine si vrei apreciere? Aprecierile au si ele motivatiile lor. Nu ma apuc sa le insir aici, nu vreau sa fiu facuta si nebuna. Poate ca sunt, poate ca nu. Eu cu mine ma simt binisor, desi nu ma idolatrizez mai deloc. Eu in lumea asta cu fundul in sus nu prea ma simt bine, poate o fi mai cald/ rece dincolo. Stati linistiti, n-am ganduri de astea, imi place mie sa fac pe teribila pesimista!

Niciun comentariu: